Блог

Звіт міського голови за 2018 рік

13.02.2019 16:17

ЗВІТ

міського голови про роботу Таращанської міської ради

та її виконавчого комітету за 2018 рік

Звіт міського голови за 2018 рік.doc (162304)

На виконання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також із метою забезпечення відкритого діалогу між владою та громадою, виношу на обговорення громадськості Звіт міського голови про роботу Таращанської міської ради та її виконавчого комітету за 2018 рік.

Для мене, як для керівника, для посадової особи органу місцевого самоврядування, основними були, є і будуть такі принципи врядування як: відповідальність перед громадою, довіра таращан до міської влади, забезпечення законності, відкритості, прозорості в прийнятті рішень та організація конструктивного діалогу з громадськістю.

Ми з Вами живемо в дуже непростий час. Однак, це не завадило нашій громаді здійснити низку проектів та починань в соціальній і комунальній сферах. Щодення змушує нас мобілізуватися і шукати альтернативні шляхи виходу із різних ситуацій. І підсумовуючи роботу за минулий рік, скажу, що нам вдалося витримати всі випробування, поповнити матеріально-технічну базу комунальних установ, відновити покриття значної частини доріг та освітлення вулиць міста.

Тараща - це місто, де живуть люди, яким небайдуже наше майбутнє. І я від усієї душі хочу подякувати всім, хто бере участь у житті міста, підтримує наші проекти. А це депутати, трудові колективи, колективи комунальних підприємств, підприємці, представники громадськості. Від них ми постійно відчуваємо підтримку, розуміння, злагоджену щоденну працю, активну й дієву позицію у вирішенні питань життєзабезпечення нашої територіальної громади.    Впевнений, разом ми зможемо домогтися набагато більшого для нашого рідного міста.

Робота виконавчого органу та депутатського корпусу Таращанської міської  ради  була  направлена  на наповнення міського бюджету, забезпечення роботи галузей житлово-комунального господарства у сфері надання якісних послуг населенню міста, покращення благоустрою міста (будівництво та ремонт доріг, освітлення вулиць), поліпшення водопостачання та водовідведення.

Таращанська міська рада VII скликання, до складу якої входить 26 депутатів, разом з виконавчим апаратом виконували свої повноваження належним чином, зривів роботи сесій в зв’язку з неявкою депутатів на засідання не було. Депутатами міської ради складено 563 акти з різних питань, згідно звернень жителів міста.

В міській раді діють 5 постійних комісій, до складу яких входить весь склад депутатів, крім секретаря ради. Протягом року ними було проведено 59 засідань, на яких розглянуто 283 питання, а саме:

  • комісія з питань планування бюджету та фінансів - 14 засідань, 89 питань;
  • комісія з питань містобудування, землекористування, охорони довкілля та екологічної безпеки – 13 засідань, 130 питань;
  • комісія з питань житлово-комунального господарства, розвитку промисловості та підприємництва, ремонту доріг та комунікацій – 14 засідань, 32 питання;
  • комісія з питань освіти, культури, охорони здоров'я, соціального захисту населення та з питань засобів масової інформації, роботи з молоддю та зв'язків з об'єднаннями громадян – 5 засідань, 9 питань;
  • комісія з питань законності, правопорядку, боротьби зі злочинністю та корупцією, реалізації державної регуляторної політики – 13 засідань, 23 питання.

Робота міської ради та постійних комісій проводилась відповідно до затверджених планів.

Скликання сесій та їх проведення відбувалося відповідно до чинного законодавства та згідно з Регламентом роботи Таращанської міської ради.

Проведено 14 сесій Таращанської міської ради, на яких розглянуто 472 клопотань і заяв організацій, підприємств, установ та громадян. За результатами яких, більшістю голосів, прийнято 223 рішення, 5 – не прийнято, скасованих в судовому порядку не має.

Аналізуючи прийняті рішення можна зробити наступну кваліфікацію:

- бюджетні питання - 54 рішення;

- передача субвенції до районного та обласного бюджету – 4 рішення;

- звіти по різних напрямках діяльності – 9 рішень;

- взяття на облік безхазяйного майна – 1 рішення;

- взяття на баланс основних засобів – 1 рішення;

- згода на прийняття нежитлової технічної будівлі – 1 рішення;

- затвердження та зміни до положень, складу депутатів та постійної комісії,  плану роботи, Типового договору, регуляторних актів тощо - 10 рішень;

- затвердження статутів – 2;

- земельні питання – 125 рішень;

- дозвіл на списання майна - 1 рішення;

- встановлення ставок податків, зміни до них та сплата прибутку – 6 рішень;

- передача майна комунальному підприємству – 1 рішення;

- дозвіл на передачу трансформаторних підстанцій – 2 рішення;

- звернення депутатів – 1;

- інші питання - 5 рішень.

Землеустрій

 

Належна увага приділялась земельним питанням, особливо впорядкування надання земельних ділянок громадянам для будівництва індивідуальних будинків та індивідуальних гаражів, ведення городництва та особистого селянського господарства.

Так, за 2018 рік розглянуто 444 звернень громадян, клопотань та заяв організацій, підприємств, установ та підготовлені відповідні рішення в сфері землеустрою міста, в тому числі:

  •  32 рішення щодо земель громадської забудови для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, загальною площею 1,53 га;
  • 134 рішення щодо земель житлової забудови для будівництва  і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, загальною площею 11,55 га;
  • 12 рішень щодо земель житлової забудови для будівництва індивідуальних гаражів, загальною площею 0,0507 га;
  • 140 рішень щодо земель сільськогосподарського призначення (для городництва, для ведення особистого селянського господарства, для іншого сільськогосподарського призначення), загальною площею 16,46 га;
  • 31 рішення щодо земель промисловості, загальною площею 12,50 га;
  • 1 рішення щодо земель телекомунікацій, загальною площею 0,098 га;
  • 3 рішення щодо земель громадської забудови для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування, загальною площею 1,007 га;
  • 3 рішення щодо земель транспорту, загальною площею 1,43 га;
  • 1 рішення щодо земель туристичної інфраструктури та земель громадського харчування, загальною площею 0,056 га;
  • 1 рішення щодо земель для будівництва та обслуговування кредитно-фінансових установ, загальною площею 0,024 га;
  • 33 рішення щодо земель енергетики для будівництва об’єктів енергогенеруючих підприємств - сонячної електростанції, загальною площею 0,078 га;
  • 3 рішення щодо земель охорони здоров’я та соціального захисту, загальною площею 1,5 га;
  • 2 рішення щодо земель для будівництва будівель релігійних організацій (культові споруди, церкви), загальною площею 0,24 га;
  • 1 рішення щодо земель громадського призначення, загальною площею 0,03 га.

Проводиться облік громадян на отримання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва згідно черговості. На даний час на обліку перебуває 71 громадянин, з них 14  учасників антитерористичної операції, які мають право на позачергове отримання земельних ділянок.

 

Виконавчий комітет

Виконавчий комітет у звітному періоді здійснював власні та делеговані повноваження на підставі статей 27-40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: у сфері соціально-економічного розвитку міста, бюджету і фінансів, житлово-комунального господарства, побутового і торгівельного обслуговування, транспорту і зв'язку, будівництва, освіти, культури, спорту, регулювання земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, соціального захисту населення, законності, право­порядку, охорони прав, свобод, законних інтересів громадян, надання безоплатної первинної правової допомоги.

За 2018 рік проведено 16 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 122 (у 2017 році 137) рішення, в тому числі:

- затвердження, коригування та встановлення тарифів – 7 рішень;

- використання коштів міського бюджету – 16 рішень;

- затвердження та розгляд виконання показників фінансових планів комунальних підприємств міської ради – 8 рішень;

- затвердження проектно-кошторисної документації – 7 рішень;

- про взяття на квартирний облік та зняття з нього громадян м. Таращі – 6 рішень;

- рішення щодо правового та соціального захисту неповнолітніх та осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати обов’язки – 6  рішень;

- накладання адміністративного стягнення – 1 рішення;

- про погодження видалення аварійних, фаутних та сухостійних дерев у м. Таращі – 9 рішень;

- надання дозволів на порушення об’єктів благоустрою – 2 рішення;

- надання дозволу на розміщення об’єктів зовнішньої реклами – 1 рішення;

-  про розробку детального плану території для будівництва – 1 рішення;

- про організацію розробки, погодження та затвердження Генерального плану міста Тараща Київської області – 1 рішення;

- інші питання – 57 рішень.

На постійному контролі знаходяться рішення щодо:

  • плану соціально-економічного та культурного розвитку міста;
  • роботи зі зверненнями громадян у міській раді та її виконавчому комітеті;
  • прийняття регуляторних актів міською радою та її виконавчим комітетом;
  • встановлення та коригування тарифів для комунальних підприємств міської ради;
  • проведення робіт по благоустрою та утриманні території міста у відповідному санітарному стані;
  • підготовки роботи комунального господарства міста у осінньо-зимовий період;
  • соціально-правового захисту малолітніх дітей проживаючих в сім’ях, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей, які знаходяться під опікою (піклуванням), осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно  здійснювати свої права і виконувати обов’язки, учасників антитерористичної операції;
  • затвердження та розгляд показників фінансових планів комунальних підприємств міської ради.

 

Регуляторна політика

 

З метою планування регуляторної діяльності на 2019 рік рішенням сесії Тарашанської міської ради від 15 листопада 2018 року № 699-47-VII «Про затвердження Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності Таращанської міської ради та її виконавчого комітету на 2019 рік»»  затверджені відповідні плани підготовки регуляторних актів на наступний рік.

 

Робота зі зверненнями громадян

 

З метою виконання Закону України «Про звернення громадян» та підпункту 1 пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», апаратом міськвиконкому протягом 2018 року вживалися заходи щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та якості їх розгляду.

На особистому прийомі у міського голови було прийнято 196 (у 2017 році 200) громадян.

За січень - грудень 2018 року надійшло 1915  (у 2017 році 1814) письмових звернень, в тому числі: 270 (у 2017 році 291) заяв на розгляд виконкому; 336 (у 2017 році 407) звернень громадян, які не потребували прийняття рішень та розглядались у робочому порядку, з них 45 (у 2017 році 44) колективних; 16 (у 2017 році 28) скарг; 80 запитів на отримання публічної інформації (у 2017 році 64); 1229 (у 2017 році 1052) вхідної документації.

Отримано 8964 (у 2017 році 9141) усних звернень щодо видачі довідок різного характеру.

Всі 16 скарг подані через приймальню міського голови, що стосуються роботи комунальних підприємств, благоустрою міста і роботи органу місцевого самоврядування.

На підставі поданих заяв фізичними та юридичними особами, а це 270 заяв, виконкомом прийнято рішення та видано витяги з рішень заявникам.

За звітний період надійшло 1229 звернень – вхідна документація, звернення з різних питань підприємств, організацій, що стосуються різних сфер діяльності виконкому (надання інформації, видання характеристик, питання благоустрою міста тощо), та  336 звернень громадян, по яких не приймалися рішення, а вирішувалися в робочому порядку. Для вирішення питань залучались посадові особи міської ради, спеціалісти Таращанської райдержадміністрації, депутати Таращанської міської ради, члени  комісій при виконавчому комітеті.

З метою оперативного управління господарськими і соціальними процесами видано 193 (у 2017 році 146) розпорядження міського голови, із яких 49  (у 2017 році 35) стосуються основної діяльності ради, 144 (у 2017 році 111) - особового складу ради, в тому числі 91 (у 2017 році 58) розпорядження, які прийняті на підставі звернень.

При виконавчому комітеті працюють постійні комісії:

- міжвідомча комісія з розгляду питань, пов̕язаних з відключенням споживачів від мереж ЦО і ГВП при виконкомі;

- комісія по питанню видалення зелених насаджень;

- комісія з житлових питань (квартоблік);

- комісія з питань захисту прав дитини;

- опікунська рада з соціально-правового захисту повнолітніх осіб;

- комісія з питань визначення пайової участі замовників права реалізувати проект будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

- міжвідомча комісія по переобладнанню та переплануванню приватних житлових будинків та квартир;

- з питань розміщення зовнішньої реклами в місті Тараща.

На розгляд адміністративної комісії у звітному періоді надійшло 26 адміністративних протоколів. Проведено 9 засідань адміністративної комісії, накладено 18 штрафів на суму 5525 грн., сплачено 5389 грн., винесено 6 попереджень, закрито 2 справи.

                      

Квартирний облік

 

На квартирному обліку при виконкомі перебуває 138 сімей, в тому числі:

  • 42 сім’ї, які користуються правом позачергового отримання житла, з них інваліди війни – 5 сімей; постраждалі від аварії на Чорнобильській АЕС – 8 сімей; учасники антитерористичної операції – 10 сімей; інші категорії – 19 сімей;
  • 52 сім’ї, які користуються правом першочергового отримання житла: учасників бойових дій – 7 сімей; багатодітних – 8 сімей; звільнених в запас – 2 сім’ї; одиноких матерів – 9 сімей; мешканців ветхих будинків – 2 сім’ї, інші категорії – 24 сім’ї;
  • 44 сім’ї перебувають на загальній черзі;

З них, 61 сім’я перебуває на обліку більше десяти років.

Вирішенням житлових питань було і залишається - приватне будівництво.

 

Будівництво

 

Протягом 2018 року надано під житлову забудову 24 земельні ділянки, прийнято рішень на приватизацію земельних ділянок під індивідуальну забудову – 24,  передано у власність земельних ділянок під забудову – 54.

За звітний період сесією міської ради було прийнято 1 рішення в галузі регулювання містобудівної діяльності при розробці проектів Детальних планів територій під будівництво об’єктів, це будівництво виробничої забудови по вул. Промислова.

Мешканцями міста отримано 19 Декларацій про готовність об’єктів до експлуатації.

 

Житлово-комунальне господарство

 

Водопостачання та водовідведення здійснює КП «Таращаводоканал». Обслуговує абонентів водопостачання в кількості – 2320, водовідведення в кількості – 730, організацій водокористувачів – 93.

Вартість послуги водопостачання за 1 м3 у 2018 році становила:

  • для I групи споживачів 18,44 грн.;
  • для II групи споживачів 28,40 грн.;
  • для III групи споживачів – 32,10 грн..

Вартість послуги з водовідведення 1 м3 у 2018 році становить:

  • для I групи споживачів 23,82 грн.;
  • для II групи споживачів 32,43 грн.;
  • для III групи споживачів – 36,58 грн..

На балансі КП «Таращаводоканал» для забезпечення питною водою є:

- 4 артезіанські свердловини (Улашівський водозабір);

- 1 свердловина на межі м. Тараща та с. Кирдани;

- 3 свердловини по вул. Луговій та станція II підйому по вул. Мулівська.

Протягом 2018 року реалізовано 105,3 тис.м3 води та прийнято 40,7 тис.м3 стоків.

Протяжність водопровідних мереж, що перебувають на балансі підприємства, становить 41,7 км, основні водопровідні мережі введені в експлуатацію в 1974 році. Заміни потребують 55-60% водопровідних мереж та запірної арматури.

На балансі перебуває 5 КНС та 2 ГКНС, протяжність каналізаційної мережі водовідведення становить 13,6 км.

Працівниками комунального підприємства було ліквідовано 46 проривів водомережі та 5 проривів каналізаційної мережі.

Проведено 17 ремонтів 7 артсвердловин з заміною насосів і труб та 10 ремонтів КНС та ГКНС.

Проведено 10 разів ремонт 4-х водяних колонок, виконано 23 ремонти з заміною задвижок та кранів в колодязях водомереж.

Виготовлено 27 штук бетонних кришок. Проведено ремонт 8 колодязів каналізаційних і водопровідних мереж.

З міського бюджету протягом року виділено 194100 гривень, які були використані для оплати вартості електроенергії.

Проведено ремонт напірного колектора каналізаційної мережі від вул. Соснова до ГКНС-2, протяжністю 300 метрів.

Велася активна робота, спрямована на проведення заходів по поліпшенню якісних показників питного водопостачання міста та приведення їх у норму відповідно до державних вимог, постійно вживалися всі необхідні заходи, які передують проведенню робіт по реконструкції ІІ черги станції знезалізнення  Улашівського водозабору по вул. Сікевича Володимира. За зверненням Таращанської міської ради до Київської обласної державної адміністрації по Програмі будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2016-2018 роки виділено з обласного бюджету кошти на проведення Реконструкції станції знезалізнення Улашівського водозабору ІІ черги, м.Тараща, Київської області в сумі 4622,271 тис.грн., за умови проведення співфінансування з місцевого бюджету в сумі 1 155,569 тис.грн., які в свою чергу були перераховані у вигляді субвенції з місцевого бюджету до обласного.  Загальний обсяг фінансування по проекту “Реконструкція станції знезалізнення Улашівського водозабору ІІ черги, м.Тараща, Київської області. Коригування”, становить  5 777,840 тис. грн..  

Після чого, Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації було проведено тендер, за результатами якого з переможцем укладено договір будівельного підряду по об’єкту “Реконструкція станції знезалізнення Улашівського водозабору ІІ черги, м.Тараща, Київської області”.

Відповідно до наданого дозволу Державною архітектурно-будівельною інспекцією України про початок будівництва, на сьогодні, встановлено обладнання і ІІ черга станції знезалізнення працює в тестовому режимі, з метою швидкого виявлення та усунення всіх недоліків та неполадок. Ці роботами приносять жителям міста тимчасові незручності, за що вибачаємося, так як це є необхідними мірами.

 

Послуги з утримання багатоквартирних будинків та прибудинкових територій в місті надає КП «Тараща ЖЕП», на балансі якого знаходиться 37 житлових будинків різної етажності, в яких розміщено 637 квартир, з яких 634 мають автономне опалення, загальною площею 31,2 тис.м2, загальна прибудинкова територія складає 82380,5 м2, в тому числі під забудовою 15148 м2 та прибудинкова територія 66916,5 м2. 99% житлового фонду - це приватизовані квартири (627 квартир). Станом на 01.01.2019 року від центральної котельні опалюється 3 квартири в будинку № 31 по вул. Шевченка.

Обслуговує житловий фонд 4 одиниці автомобільної техніки, а саме КО-413 (сміттєвоз), КО-431 (сміттєвоз), КО-503 (асанізатор) та ГАЗ-52 АРМ (автореммайстерня). Штатна чисельність працівників - 23 особи, фактична чисельність – 12 осіб.

Згідно з графіками, спільно з ФЕГ ПАТ «Київоблгаз» підприємством проведено перевірку герметичності вводів газових мереж, проведено ремонт та перевірку запірної арматури КПО внутрішньо-будинкових мереж газопостачання.

Проведено поточний ремонт мереж водовідведення будинків № 1 по вул. Липневій, №№ 10, 12 по вул. Видній та № 71а  по вул. Героїв Чорнобиля. Встановлено ринви на козирки та укріплено козирки в будинках №№ 2, 88 по вул. Білоцерківській.

Проведено частковий ремонт штукатурки фундаменту, сходинок та підмостки будинків по вулицях Мудрого Ярослава, 37, Б.Хмельницького, 50, Білоцерківська, 88.

Проведено поточний ремонт:

- даху будинків по вулицях Сікевича Володимира, 71, 69, Повітрофлотська, 26, 28, 30, Білоцерківська, 84, 86, 88, 2, Шевченка, 42, Мудрого Ярослава, 37, 44, Липнева 1, 2, Б.Хмельницького, 52, Видна, 12, 14;

- каналізаційної мережі по вулицях Липнева, 1, 2, Видна, 10, 12, 14, Шевченка, 42, 45, Білоцерківська, 2, 84, 86, 86а, 88, 92, Повітрофлотська, 26, 28, 30, Мудрого Ярослава, 44, 46;

- мереж водопостачання по вулицях Мудрого Ярослава, 46, 44, Видна, 10, 14, Липнева, 1, 2, Шевченка, 45, Сікевича Володимира, 67, 73;

- електрощитових по вулицях Повітрофлотська, 30, 26, 28, Білоцерківська, 2, 86, 86а, Сікевича Володимира, 73, Шевченка, 31, 42, Героїв Чорнобиля, 71а, Липнева, 1, 2, Білоцерківська, 86, 86а;

- димовентканалів по вулицях Липнева, 1, Повітрофлотська, 26, 28, 30, Героїв Чорнобиля, 71а.

Проведено перевірку та часткову прочистку димовентканалів в усіх будинках.

 

 

 

Замінено трансформатори струму по вулиці Білоцерківська, 92 та  частково відремонтовано мережі внутрішньо-будинкового освітлення в будинках по вулицях  Шевченка, 31, 42, Видна, 10, 12, Липнева, 1, 2, Білоцерківська, 2, Мудрого Ярослава, 44.

Застіклено вікна в під’їздах по вулицях Видна, 10, 12, Липнева 1, 2, Героїв Чорнобиля, 71а.

Встановлено ворота на території будинку № 68 по вул. Героїв Чорнобиля.

Проведився поточний ремонт всіх автомобілів, а саме заварювалося днище, ремонтувалися радіатори та підйомник контейнерів та КПП, замінено мастила та фільтри.

Відремонтовано та пофарбовано 27 контейнерів для збирання твердих побутових відходів.

Біля всіх будинків проводилось скошування трави. Вивезено 4119 м3 твердих побутових відходів та 27 причепів листя з гілками.

Всього надійшло коштів за надані послуги - 1486,1 тис. грн., в тому числі квартплата 1156,8 тис. грн., послуги 329,3 тис. грн..

Заробітна плата працівникам нарахована та виплачена в сумі 712,6 тис.грн.. Нараховано та сплачено податки: ЄСВ – 127,2 тис.грн. (борг на 01.01.2019 – 41,0 тис.грн.); ПДФО - 117,6 тис.грн.; військовий збір 10,9 тис.грн.; ПДВ – 192,1 тис.грн.. Квартплати нараховано 1254,7 тис.грн., сплачено 772,1 тис.грн., борг на початок року складав 148,6 тис.грн., на кінець року - 191,6 тис.грн..

Для ліквідації заборгованості по сплаті за надані послуги КП «Тараща ЖЕП» направлено 57 повідомлень боржникам про відключення від мереж, що обслуговуються підприємством та 89 претензій.

Пільг та субсидій нараховано 384,8 тис.грн, а сплачено 257,4 тис.грн..

Заборгованість по пільгам і субсидії станом на 01.01.2019 склала 36,7 тис.грн..

Всього сплачено власниками квартир:

  • за обстеження димовентканалів - 18,1 тис. грн.;
  • за інші послуги - 34,9 тис. грн.;
  • за придбання електроенергії - 61,3 тис.грн.;
  • за придбання пального - 195,5 тис.грн., в т.ч. мастило 6151,20 грн.;
  • придбання матеріалів - 130,1 тис.грн..

Борг за квартплату складає 289,3 тис. грн., збільшився на 72,8 тис.грн., просрочена заборгованість 179,0 тис.грн..

Заборгованість за надані послуги - 19,3 тис. грн., перед Газбудсервісом -1,1 тис. грн., Інтерлогосом - 17,8 тис.грн. та інші - 1,5 тис.грн.).

В 2018 році за кошти міського бюджету було придбано автомобіль КО-431.

 

Благоустрій території міста проводить КП «Таращаблагоустрій».

Дорожньо-транспортне господарство:

На реалізацію заходів Програми «Підвищення безпеки дорожнього руху м.Тараща на 2018 рік» за звітній період виділено (профінансовано з міського бюджету) 9 648,6 тис. грн., з них:

За кошти загального фонду – 1683,5 тис. грн.:

Проведено поточний ремонт доріг вулиць міста за рахунок коштів загального фонду на суму 1683,5 тис.грн., а саме:

  • вул. Ломана, 420 м2, 197,4 тис.грн.;
  • вул. Володимира Великого, 210 м2, 98,7 тис.грн;
  • вул. Козаківка, 285 м2, 198,8 тис.грн.; 
  • вул. Богдана Хмельницького, 425 м2, 198,8 тис.грн.;
  • вул. Сікевича Володимира, 425 м2, 198,1 тис.грн.;
  • вул. Липнева, 425 м2, 199,2 тис.грн.;
  • вул. Білоцерківська, 425 м2, 199,7 тис.грн.;
  • вул. Видна, 412 м2, 193,6 тис.грн.;
  • вул. Софіївська, 424 м2, 199,2 кв.м..

Поновлено дорожню розмітку та на пішохідних переходах на суму 194,3 тис.грн., придбано фарбу для дорожніх робіт на суму 25,2 тис.грн..

За рахунок коштів спеціального фонду (бюджету розвитку) – 7 965,1тис. грн. з них:

Проведено капітальний ремонт доріг вулиць міста:

  • вул. Богдана Хмельницького, 2859 м2, 1293,5 тис.грн.;
  • вул. Чкалова, № 1-45, 2300 м2, 1483,4 тис.грн.;
  • вул. Набережна, № 1-42, 2300 м2, 1485,5 тис.грн.;
  • вул. Зарічна, 2000 м2, 1344,8 тис.грн.;
  • пров. Білоцерківський, 1330 м2, 900,6 тис.грн.;
  • вул. Озерна, 40-річчя Перемоги, Богдана Хмельницького, 2520 м2, 1354,6 тис.грн..

Виготовлено проектно-кошторисні документації та проведено їх комплексну експертизу на проведення капітального ремонту доріг вулиць міста:

  • вул. Зарічна - 35,5 тис.грн.;
  • пров. Білоцерківський - 24,4 тис.грн.;
  • вул. Б.Хмельницького - 26,8 тис.грн..

Проведено коригування проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дорожнього покриття:

  • вул. Чкалова - 8,1 тис.грн.;
  • вул. Набережна - 7,9 тис.грн..

 

На реалізацію заходів Програми «Благоустрій міста Тараща на 2018 рік» за звітній період виділено (профінансовано з міського бюджету):

  • замінено меморіальні дошки на площі «Слави» на суму 231,0 тис.грн.;
  • проведено поточний ремонт мереж вуличного освітлення по вулицях Бурляя Миколи, Шевченка, Лисогірська, Січнева, Першотравнева, Антонова, Софіївська, Дачна, Козаківка, Амосова Миколи, Піонерська, Сікевича Володимира на суму 299,1 тис.грн.;
  • організація та проведення громадських робіт на суму 61,1 тис.грн.;
  • придбано паркові лавочки на суму 49,5 тис.грн.;
  • закуплено сіль технічну на суму 45,0 тис.грн. та пісок фракції 5 для посипки доріг в зимовий період на суму 47,7 тис.грн..

За рахунок коштів спеціального фонду:

  • закуплено відбійний молоток на суму 10,0 тис.грн., підмітально-прибиральну машину на суму 160 тис.грн., пилосос парковий на суму 33,5 тис.грн.;
  • капітально відремонтовано сходи на площі «Слави» на суму 100,5 тис.грн;
  • проведено капітальний ремонт мереж вуличного освітлення на суму 371,8 тис.грн. по вулицях Бориса Грінченка, Молодіжна, Коцюбинського Михайла.

Протягом року проводився благоустрій парків, скверів прилеглих до братських могил, пам'ятників, обелісків на території міста. Зокрема - вирізка аварійних та сухостійних дерев, вирубування парослі на міському кладовищі, прибирання, видалення аварійних та сухостійних дерев по місту, нанесено дорожню розмітку «Пішохідний перехід» біля освітніх закладів та на перехрестях, проводилося обкошування узбіч доріг, парків та скверів, прибирання вулиць від сміття та дорожнього змету, ремонт, заміна і встановлення лавочок в парках, скверах та по вулицях міста (закуплено 12 шт., встановлено 9 шт.), встановлено 9 урн біля лавочок по вул. Софіївська, проведено весінній та осінній місячники з благоустрою міста, частково ліквідоване стихійне сміттєзвалище по вул. Тімірязєва (завезено 10 машин землі), вивезено близько 1680 т сміття та ТПВ.

З метою недопущення виникнення стихійних сміттєзвалищ, збору сміття, вивезення твердих побутових відходів та обслуговування населення укладалися договори на вивіз та розміщення ТПВ на міському сміттєзвалищі. З підприємствами і організаціями – 35 шт., з приватними підприємцями та населенням міста – 293 шт., самовивіз та розміщення 19 шт..

 

Дозвільна система

 

Таращанською міською радою та її виконавчим комітетом, як дозвільним органом у 2018 році видано 3 дозволи, а саме:

- 2 дозволи на порушення об’єктів благоустрою;

- 1 дозвіл на розміщення об’єкту зовнішньої реклами.

Дозволи надавались фізичним особам-підприємцям та юридичним особам, які впроваджують свою господарську діяльність на території міста. 

 

Правовий та соціальний захист дітей, опіка та піклування

 

На виконання Комплексної програми «Підтримка сім'ї та забезпечення прав дітей на 2018 рік», була проведена робота щодо охоплення дітей, а особливо дітей із сімей, які потребують особливої соціальної уваги, якісним відпочинком та оздоровленням, фактичні видатки склали – 19000 тис. грн.. Були виділені кошти для часткової оплати вартості путівок на оздоровлення для 2 дітей з інвалідністю, 1 дитини з малозабезпеченої сім’ї, 1 дитини з багатодітної сім’ї, 15 талановитих та обдарованих дітей-переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій, дитячих творчих колективів та спортивних команд.  

При виконавчому комітеті Таращанської міської ради ведеться облік сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. На даний час рахується 7 сімей в яких проживає дев’ять дітей, з них: 2 сім’ї зняті з обліку в зв’язку із мінімізацією чинників складних життєвих обставин, 2 сім’ї зняті з обліку у зв’язку із зміною місця проживання (вибули до іншого міста).

Комісія з питань захисту прав дітей проводить постійне інспектування та обстеження матеріально-побутових умов проживання таких сімей. Протягом року проведено 5 рейдів, за результатами яких прийняті відповідні рішення. 

На даний час на території Таращанської міської ради проживає 19 дітей, з числа сиріт або дітей позбавлених батьківського піклування, з них: 7 - повні сироти, 12 - позбавлені батьківського піклування. В сім’ях опікунів проживають 14 дітей, а в прийомних сім’ях - 5 дітей.

 З нагоди Нового року та Різдва Христового 361 дитина міста із багатодітних сімей, сімей, які потрапили у складні життєві обставини, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей учасників антитерористичної операції, дітей-інвалідів отримали до новорічних свят подарунки із солодощів.

Заходи в соціальній сфері

 

На території міста проживає 2958 осіб пенсійного віку, в тому числі: 6 - інвалідів Другої Світової війни; 1 - учасник бойових дій та прирівняний до них в період Другої Світової війни; 71 осіб, які брали або беруть участь в антитерористичній операції.

З метою посилення соціального захисту ветеранів війни і сімей загиблих до Дня Перемоги виконавчим комітетом розроблено заходи із відзначення свята. Впорядковано братські могили і пам'ятники, проведено санітарну очистку міста. Залучені кошти підприємств і організацій та комерційних структур направлено на вручення учасникам бойових дій у вигляді одноразової грошової допомоги по 300 гривень кожному, також їм приділялась належна увага.

За рахунок видатків на соціальний захист населення виплачено 65 допомог тяжкохворим громадянам міста в сумі 64000 гривень, 9 матеріальних допомог на поховання в сумі 15563 гривні. На заходи соціального захисту учасників антитерористичної операції у 2018 році, а саме надання матеріальної допомоги, спрямовано 30000 гривень.

 

Культурно-масові заходи

 

Виконавчим комітетом Таращанської міської ради проводились культурно-масові заходи, а саме:

- участь у заходах з нагоди Дня Соборності України та Свободи України, Дня Незалежності України, Дня Конституції, Дня визволення України;

- привітання з Міжнародним жіночим Днем 8 березня;

- вшанування учасників Другої Світової війни з Днем Перемоги та покладання квітів до Меморіалу Слави;

- вшанування учасників ліквідації Чорнобильської аварії в День пам’яті Чорнобиля;

- до Дня захисника України розіслані вітальні листівки інвалідам війни, воїнам, які беруть участь в антитерористичній операції;

- вшанування пам’яті жертв Голодомору;

- привітання з Днем місцевого самоврядування;

- для прикрашання новорічної ялинки міста придбанні новорічні прикраси;

- придбання новорічних подарунків для дітей із багатодітних сімей, сімей, які потрапили в складні життєві обставини, дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів;

- проведено свято День міста.

Для проведення  культурних заходів за 2018 рік фактичні видатки склали 59605,50 гривень, також до бюджету були залучені кошти благодійників на святкування Дня міста у розмірі 10000 гривень.

 

Формування та ведення реєстру територіальної громади

 

З метою забезпечення належного виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII від 10.12.2015 року в частині виконання повноважень органами місцевого самоврядування реєстрації місця проживання фізичних осіб, сектором реєстрації місця проживання фізичних осіб Таращанської міської ради протягом 2018 року опрацьовано 1911 заяв та повідомлень ( у 2017 році 1342), з них: реєстрація місця проживання 695 заяв (у 2017 році 561), на зняття з реєстрації місця проживання 717 заяв (у 2017 році 644), повідомлень на зняття з реєстрації 499 (у 2017 році 137).

За даний період виявлено 52 адміністративних правопорушення, складено 1 Протокол та винесено 51 Постанову про адміністративні правопорушення передбачені статтями 197-198 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

На виконання повноважень щодо формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до статті 371 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  до реєстру станом на 01.01.2019 року внесено 12040 осіб.

 

Спорт

 

В 2018 році бюджетна комунальна установа «Міський центр розвитку фізичної культури і спорту» проводив свою роботу відповідно до ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Програми «Розвиток фізичної культури і спорту в м. Тараща на 2017-2020 роки», календарного плану спортивно-фізкультурних заходів та плану роботи.

Установою проведено наступні заходи:

  • шаховий турнір до Дня Соборності України;
  • шаховий турнір до Дня Конституції;
  • шаховий турнір до Дня Перемоги;
  • турнір  міні-футболу до Дня Конституції;
  • турнір з міні-футболу серед ветеранів до Дня фізичної культури і спорту;
  • турнір з футболу до Дня міста;
  • відкритий шаховий турнір до Дня захисника України;
  • змагання серед школярів та учнів школи-інтернат з настільного тенісу;
  • Чемпіонат та Кубок міста з міні-футболу.

Протягом року в змаганнях проведених установою прийняло участь до 3000 учасників. На проведення заходів витрачено 9921 гривень, а саме на нагородження переможців та призерів змагань.

На міському стадіоні, який знаходиться в управлінні установи, проходили заняття учні загальноосвітніх шкіл міста та студенти коледжу, проводились тренування дитячо-юнацької спортивної школи з легкої атлетики та футболу. Спортивні заходи проводили і райдержадміністрація, військовий комісаріат, районний відділ освіти. Постійними стали турніри та змагання з легкої атлетики, футболу, міні-футболу, «Козацькі забави» та інші.

Установою постійно здійснюються заходи щодо підтримки належного стану та ремонту спортивних споруд та стадіону.

За рахунок коштів міського бюджету проведено капітальний ремонт під глядацькими трибунами біля спортивного майданчика зі штучним покриттям та покриття під тренажерами на спортивному майданчику.

За рахунок спонсорів закуплено покривало для майданчика зі штучним покриттям на зимовий період.

Кошти на утримання, ремонт, поновлення інвентаря виділялися в повному обсязі.

 

Звіт міського голови за 2016 рік

01.02.2017 10:27

Звіт міського голови за 2016 рік.doc (136192)

Перший блог

30.11.2015 18:55

Сьогодні був створений наш новий блог. Слідкуйте за оновленнями, і ми будемо тримати Вас в курсі наших новин. Ви можете читати нові записи цього блогу використовуючи RSS канал.